Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vana řízení SIL 2 včetně systémového SW

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47718579%3A_____%2F19%3AN0000001" target="_blank" >RIV/47718579:_____/19:N0000001 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vana řízení SIL 2 včetně systémového SW

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Prototyp spadá do HW části trakční výzbroje pro drážní použití, která byla navržena s cílem splnit SIL2 dle norem rodiny ČSN EN 50 126, ČSN EN 50 129. A skládá se z Masteru pohonu, regulátoru pohonu, interface regulátoru pohonu, Modulu I/O Obvodu, propojovací jednotky a skříně řízení pohonu. Využitelnost HW komponent je v tramvajích, EMU, lokomotivách. Prototyp obsahuje firmware, SW pro jednotlivé HW jednotky (regulátor pohonu, interface regulátoru pohonu, master pohonu, I/O modul pohonu), CAN komunikace, CAN open interface.

  • Název v anglickém jazyce

    Propulsion drive case according to SIL2 requirements inc. system SW

  • Popis výsledku anglicky

    The prototype is HW part of traction equipment for railway use. This HW part was designed according to standards generally ČSN EN 50 126 and ČSN EN 50 129. The prototype consist of parts master drive, drive controller, drive controller interface, I/O drive module, connection unit and drive control case. This HW part is applicable in railway vehicles like a Tramcar, EMU, Loco. The prototype contains firmware, Individual Units SW (drive controller, drive controller interface, master drive, I/O drive module), CAN communication, Can open interface.

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>prot</sub> - Prototyp

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EG15_018%2F0003312" target="_blank" >EG15_018/0003312: Funkční bezpečnost elektrické výzbroje kolejových vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Sirius

  • Číselná identifikace

    EP600898; EP600986; EP601231; EP601253; EP601267; EP601268; EP600920; EP600967; EP600968; EP601048; EP600976; EP600969; EP600975

  • Technické parametry

    - vystavěno na procesoru ARM - splňuje ČSN EN 50129 - SIL2 - využívá CAN komunikace - Použití pro ATM a PMSM motory - Generický systém pro použití napříč projekty

  • Ekonomické parametry

    Prodejní cena bude definována projektově dle požadavku zadavatele výběrového řízení při aplikaci na komerčních projektech

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    47718579

  • Název vlastníka

    ŠKODA ELECTRIC a.s.

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    V - Výsledek je využíván vlastníkem

  • Požadavek na licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem