The analysis of failed locomotives wheel
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47718684%3A_____%2F10%3A%230000436" target="_blank" >RIV/47718684:_____/10:#0000436 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The analysis of failed locomotives wheel
Popis výsledku v původním jazyce
Failure analysis of a broken locomotive wheel was performed using NDT, hardness and mechanical properties measurement, macrostructure and microstructure observation and fractographic analysis. The root cause of the wheel failure was an excessive thermal-deformation load of the tread during braking of the locomotive ? i.e. an improper manner of braking or functions of the braking system.
Název v anglickém jazyce
The analysis of failed locomotives wheel
Popis výsledku anglicky
Failure analysis of a broken locomotive wheel was performed using NDT, hardness and mechanical properties measurement, macrostructure and microstructure observation and fractographic analysis. The root cause of the wheel failure was an excessive thermal-deformation load of the tread during braking of the locomotive ? i.e. an improper manner of braking or functions of the braking system.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JG - Hutnictví, kovové materiály
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceed. COMAT 2010
ISBN
978-80-254-8683-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
COMTES FHT a.s.
Místo vydání
Dobřany
Místo konání akce
Plzeň
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—