Stanovení vlastních frekvencí vozu 19Mt – finální výpočet
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47718684%3A_____%2F15%3A%230000667" target="_blank" >RIV/47718684:_____/15:#0000667 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Stanovení vlastních frekvencí vozu 19Mt – finální výpočet
Popis výsledku v původním jazyce
Ve zprávě jsou popsány výpočty vlastních frekvencí vozu metra 19Mt. Na hrubé stavbě vozu byly následně prováděny úpravy s cílem zvýšit ohybovou frekvenci vozu. Zpráva obsahuje popis těchto úprav a výsledné vlastní frekvence,
Název v anglickém jazyce
Assessment of natural frequencies of the 19Mt metro carriage – final calculation
Popis výsledku anglicky
The research report deals with the calculation of natural frequencies of the 19Mt metro carriage. Further, design improvements were performed in the carriage rough structure in order to increase the bending mode shape of the carriage. The report includes the description of these design improvements and the resulting natural frequencies.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
25
Místo vydání
Plzeň
Název nakladatele resp. objednatele
ŠKODA TRANSPORTATION s.r.o.
Verze
—