Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Simulace nárazu čelního vozu metra 81-556 s definovanou silou 500 kN

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47718684%3A_____%2F15%3A%230000670" target="_blank" >RIV/47718684:_____/15:#0000670 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Simulace nárazu čelního vozu metra 81-556 s definovanou silou 500 kN

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zpráva popisuje tvorbu MKP modelu čelního vozu metra 18Mt pro simulace nárazu do stojící soupravy pro určení rychlosti, kdy dojde k dosažení nárazové síly 500 kN. Součástí zprávy je porovnání napětí naměřených při stlačovací zkoušce s napětím získaným ze simulace nárazu v místech tenzometrů.

  • Název v anglickém jazyce

    Simulation of the crash of the 81-556 metro front carriage with defined force 500 kN

  • Popis výsledku anglicky

    The research report deals with creation of the FEM model of the 18Mt metro front carriage for simulating crash into the standing train set in order to assess speed at which crash force reaches 500 kN. Comparison of stresses measured at a crashing test při stlačovací zkoušce s with stresses obtained at simulating crash in the points of strain gauges is part of the report.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    19

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Název nakladatele resp. objednatele

    ŠKODA TRANSPORTATION a.s.

  • Verze