Simulace nárazu čelního vozu metra 81-556 s definovanou silou 500 kN
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47718684%3A_____%2F15%3A%230000670" target="_blank" >RIV/47718684:_____/15:#0000670 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Simulace nárazu čelního vozu metra 81-556 s definovanou silou 500 kN
Popis výsledku v původním jazyce
Zpráva popisuje tvorbu MKP modelu čelního vozu metra 18Mt pro simulace nárazu do stojící soupravy pro určení rychlosti, kdy dojde k dosažení nárazové síly 500 kN. Součástí zprávy je porovnání napětí naměřených při stlačovací zkoušce s napětím získaným ze simulace nárazu v místech tenzometrů.
Název v anglickém jazyce
Simulation of the crash of the 81-556 metro front carriage with defined force 500 kN
Popis výsledku anglicky
The research report deals with creation of the FEM model of the 18Mt metro front carriage for simulating crash into the standing train set in order to assess speed at which crash force reaches 500 kN. Comparison of stresses measured at a crashing test při stlačovací zkoušce s with stresses obtained at simulating crash in the points of strain gauges is part of the report.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
19
Místo vydání
Plzeň
Název nakladatele resp. objednatele
ŠKODA TRANSPORTATION a.s.
Verze
—