Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum statických a dynamických vlastností běžného podvozkového rámu NIM Express

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47718684%3A_____%2F16%3AN0000019" target="_blank" >RIV/47718684:_____/16:N0000019 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.vzuplzen.cz" target="_blank" >http://www.vzuplzen.cz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum statických a dynamických vlastností běžného podvozkového rámu NIM Express

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Byly zkoumány statické pevnostní charakteristiky železničního rámu bez os a dvojkolí při různých kombinacích zatěžovacích sil, realizovaných hydraulickým zatěžovacím systémem Schenck. Namáhání podvozku bylo určováno pomocí odporových tenzometrů. Únavové charakteristiky sledovaných míst byly odhadovány na základě tvaru svařovaných uzlů. V rámci dlouhodobé dynamické zkoušky byla sledována únavová pevnost podvozku do 10 mil. zkušebních cyklů. Pro zatěžování byl vytvořen program v řídícím systému Labtronic. Zpráva obsahuje všechna naměřená a vypočtená data a výsledky provedeného výzkumu.

  • Název v anglickém jazyce

    Investigation on static and dynamic behaviour of wagon bogie frame NIM Express

  • Popis výsledku anglicky

    Static strength behaviour of railway bogie without axles and without wheelsets was studied under various combinations of loading forces, which were realized with the set of hydraulic actuators of the system Schenck. The acting stress was determined using resistance strain gauges. Fatigue behaviour of places under investigations were estimated based on known welded joints forms. In the frame of the long - life dynamic testing the fatigue strength of the bogie was studied up to 10 mil. testing cycles. The program for bogie loading was projected and realized using the system Labtronic. The report includes all measured and testing data and the results of performed investigations and research.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

    JL - Únava materiálu a lomová mechanika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    220

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Název nakladatele resp. objednatele

    ŠKODA Transportation a.s.

  • Verze