Možnosti zkoumání současného dospívajícího čtenáře
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F12%3A%230004379" target="_blank" >RIV/47813059:19240/12:#0004379 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti zkoumání současného dospívajícího čtenáře
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace se věnuje reflexi možností metodologického uchopení dětského čtenářství. Zabývá se možnostmi úspěšné aplikace metod kvantitativního, kvalitativního i smíšeného výzkumu. Součástí publikace jsou zprávy z provedených dílčích šetření.
Název v anglickém jazyce
Ways of Exploring Contemporary Teen Readers
Popis výsledku anglicky
The publication is devoted to the possibility of methodological approaches to young people's reading. It deals with the possibilities of successful application of the methods of quantitative, qualitative and mixed-methods research. The publication contains several outcomes of partial researches.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7248-808-7
Počet stran knihy
183
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě
Místo vydání
Opava
Kód UT WoS knihy
—