Mystery Shopping - Analysis
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F14%3A%230005111" target="_blank" >RIV/47813059:19240/14:#0005111 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mystery Shopping - Analysis
Popis výsledku v původním jazyce
Analýza a hodnocení výsledků výzkumu realizovaného metodou Mystery shopping, identifikace kvality služeb a jejích klíčových prvků zejména na místech, kde dochází k přímému kontaktu se zákazníkem
Název v anglickém jazyce
Mystery shopping - Analýza
Popis výsledku anglicky
The analysis and evaluation of results based on ?mystery shopping? method, identification of quality of services its key factors, especially in places of immediate contact with the customer
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7510-132-7
Počet stran knihy
142
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě
Místo vydání
Opava
Kód UT WoS knihy
—