Geolokační hry v cestovním ruchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F17%3AA0000164" target="_blank" >RIV/47813059:19240/17:A0000164 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.vspj.cz/soubory/download/id/6528" target="_blank" >https://www.vspj.cz/soubory/download/id/6528</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Geolokační hry v cestovním ruchu
Popis výsledku v původním jazyce
Geolokační hry jsou speciálním typem her, které umožňují hráčům poznat turistické oblasti a regiony České republiky. Nabízejí však mnohem víc, nejen poznání turisticky zajímavého místa, ale také zábavu pro jejich uživatele. Cílem příspěvku je základní srovnání nejvyužívanějších geolokačních her v České republice, pro něž je společným prvkem využívání globálních polohovacích systémů. Výzkum realizovaný v období od června do září 2016 ve vybraných lokalitách a prezentovaný v článku, byl zaměřen na povědomí respondentů o geolokačních hrách a jejich názor na možnosti využití jejich potenciálu v cestovním ruchu. Detailněji je následně pozornost věnována analýze geolokační hry GEOFUN a jejímu přínosu pro rozvoj turistické destinace. Výsledky výzkumu mohou být využity například destinačními managementy jako jeden z nástrojů advergamingu.
Název v anglickém jazyce
Geolocation Games in Tourism
Popis výsledku anglicky
Geolacation games are specific type of games which enable players to learn about new destinations and regions of Czech Republic. However they offer much more, not only exploring interestitng tourist sights but also entertainment for users. The goal of the article is the basic comparison of the most used geolocation games in Czech Republic where the common feature is the use of global positioning systems. The research, which focused on respondent´s awareness of geological games and their opinion on the possibility of their potential in tourism, was carried in the period between june and september 2016 in choosen locations. Further on the attention is paid to the analysis of geolocation game GEOFUN and its benefit to the development of tourist destination. The research results could be used by destination managers as one of advergaming tool.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50901 - Other social sciences
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků 12. mezinárodní konference Aktuální problémy cestovního ruchu
ISBN
9788088064305
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
345-354
Název nakladatele
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Místo vydání
Jihlava
Místo konání akce
Jihlava
Datum konání akce
22. 2. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
999