Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Geolokační hry v cestovním ruchu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F17%3AA0000164" target="_blank" >RIV/47813059:19240/17:A0000164 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vspj.cz/soubory/download/id/6528" target="_blank" >https://www.vspj.cz/soubory/download/id/6528</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Geolokační hry v cestovním ruchu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Geolokační hry jsou speciálním typem her, které umožňují hráčům poznat turistické oblasti a regiony České republiky. Nabízejí však mnohem víc, nejen poznání turisticky zajímavého místa, ale také zábavu pro jejich uživatele. Cílem příspěvku je základní srovnání nejvyužívanějších geolokačních her v České republice, pro něž je společným prvkem využívání globálních polohovacích systémů. Výzkum realizovaný v období od června do září 2016 ve vybraných lokalitách a prezentovaný v článku, byl zaměřen na povědomí respondentů o geolokačních hrách a jejich názor na možnosti využití jejich potenciálu v cestovním ruchu. Detailněji je následně pozornost věnována analýze geolokační hry GEOFUN a jejímu přínosu pro rozvoj turistické destinace. Výsledky výzkumu mohou být využity například destinačními managementy jako jeden z nástrojů advergamingu.

  • Název v anglickém jazyce

    Geolocation Games in Tourism

  • Popis výsledku anglicky

    Geolacation games are specific type of games which enable players to learn about new destinations and regions of Czech Republic. However they offer much more, not only exploring interestitng tourist sights but also entertainment for users. The goal of the article is the basic comparison of the most used geolocation games in Czech Republic where the common feature is the use of global positioning systems. The research, which focused on respondent´s awareness of geological games and their opinion on the possibility of their potential in tourism, was carried in the period between june and september 2016 in choosen locations. Further on the attention is paid to the analysis of geolocation game GEOFUN and its benefit to the development of tourist destination. The research results could be used by destination managers as one of advergaming tool.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50901 - Other social sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků 12. mezinárodní konference Aktuální problémy cestovního ruchu

  • ISBN

    9788088064305

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    345-354

  • Název nakladatele

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava

  • Datum konání akce

    22. 2. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    999