Rural share of the tourism development strategy of the Nitra Region in Slovakia
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F19%3AA0000828" target="_blank" >RIV/47813059:19240/19:A0000828 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://kcr.vspj.cz/uvod/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2019" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/uvod/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2019</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Podiel vidieka na stratégii rozvoja cestovného ruchu Nitrianskeho samosprávneho kraja
Popis výsledku v původním jazyce
Príspevok sa zaoberá postavením vidieckeho prostredia pri tvorbe dokumentu Strategický a marketingový plán rozvoja cestovného ruchu v Nitrianskom samosprávnom kraji, ktorého autor príspevku bol zodpovedným riešiteľom. Koncepcia vychádza z analýzy predmetného prostredia, terénneho prieskumu a identifikácie trendov dopytu v Stredoeurópskom priestore v období rokov 2014-2015. Cieľom príspevku je identifikovať pozíciu vidieckeho prostredia Nitrianskeho kraja pri tvorbe stratégie rozvoja cestovného ruchu. Vidiek je silnou stránkou skúmaného prostredia a výraznou mierou sa podieľa na tvorbe produktových línií kraja. Z toho dôvodu mu bola venovaná významná časť strategického dokumentu, ktorý bol prijatý krajským zastupiteľstvom a bol zavedený do praxe od začiatku roku 2016. Po troch rokoch aplikácie strategického dokumentu sú k dispozícii prvé pozitívne výsledky v cestovnom ruchu, ktoré sa prejavujú najmä v náraste návštevnosti a niektorých ďalších štatistických údajov o výkonoch v cestovnom ruchu.
Název v anglickém jazyce
Rural share of the tourism development strategy of the Nitra Region in Slovakia
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the position of the rural environment in the creation of a document entitled Strategic and Marketing Plan for the Development of Tourism in the Nitrian Region, whose author was responsible for the contribution. The concept is based on an analysis of the subject environment, a field survey and the identification of demand trends in the Central European space in 2014-2015. The aim of the article is to identify the position of the Nitra region's rural environment in the tourism development strategy. The rural country is a strong aspect of the environment under consideration and has a significant impact on the creation of the region's product lines. For this reason he was given a significant part of the strategic document, which was adopted by the regional council and was put into practice since the beginning of 2016. After three years of application of the strategic document, the first positive results in tourism are available, which are presented mainly in the increase in arrivals and some other statistics on performance in tourism.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50702 - Urban studies (planning and development)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy cestovního ruchu, Cestovní ruch - příležitost pro venkov
ISBN
9788088064428
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
259-265
Název nakladatele
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Místo vydání
Jihlava
Místo konání akce
Jihlava
Datum konání akce
27. 2. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—