Management knihoven
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F22%3AA0001063" target="_blank" >RIV/47813059:19240/22:A0001063 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Management knihoven
Popis výsledku v původním jazyce
Stať se věnuje managementu a marketingu veřejných knihoven. Konkrétně se zabývá řízením a vedením knihoven a samostatně strategickým řízení. Zmiňuje praktické rady pro vedení lidí, praktiky motivování zaměstnanců knihovny a popisuje metody řízení výkonu zaměstnanců. Druhá část článku se věnuje marketingu v prostředí veřejných knihoven, konkrétně tvorbě marketingové koncepce.
Název v anglickém jazyce
Management of libraries
Popis výsledku anglicky
The article focuses on the management and marketing of public libraries. Specifically, it deals with the management and leadership of libraries and, separately, with strategic management. It mentions practical advice for managing people, practices for motivating library staff, and describes methods for managing staff performance. The second part of the article deals with marketing in the public library environment, specifically the development of a marketing concept.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50804 - Library science
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Kompendium knihovnictví 1
ISBN
9788070543061
Počet stran výsledku
80
Strana od-do
223-302
Počet stran knihy
302
Název nakladatele
Moravskoslezská vědecká knihovna
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS kapitoly
—