Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití psychologických přístupů při výuce sociální práce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F14%3A%230000280" target="_blank" >RIV/47813059:19510/14:#0000280 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití psychologických přístupů při výuce sociální práce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaný text popisuje využití psychologických a poradenských přístupů při výuce předmětu Teorie a metody sociální práce. Sociální práce je aplikovaný obor, který v praktické péči využívá teoretických poznatků nejen z oblasti poradenství, sociologie,ale i psychologie. Autor se snaží za pomocí případových studií přiblížit studentům praktické využití multidisciplinárních znalostí tak, aby studovanou látku přiblížil co nejvíce praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of psychological approaches to teaching of social work

  • Popis výsledku anglicky

    The text describes the use of psychological and counseling approaches in teaching of Theory and methods of social work. Social work is an applied discipline, which in practical care uses not only theoretical knowledge in the field of counseling, sociology, but also psychology. The author tries with a help of case studies to introduce students to the practical use of multi-disciplinary knowledge so the learning materials are as close as possible to practice.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Andragogika Čtvrtletním pro rozvoj a vzdělávání dospělých

  • ISSN

    1211-6378

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    17

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    22-26

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus