Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Oblasti ovlivňující tvorbu a řízení image města na území Moravskoslezského kraje

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F15%3A%230000629" target="_blank" >RIV/47813059:19510/15:#0000629 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://files.sets.cz/200000197-5d5d65e545/2015_03_sets.pdf" target="_blank" >http://files.sets.cz/200000197-5d5d65e545/2015_03_sets.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Oblasti ovlivňující tvorbu a řízení image města na území Moravskoslezského kraje

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Formování obrazu města je součástí marketingových aktivit a je považováno za dlouhodobý proces. Image je ovlivněno řadou vnějších a vnitřních faktorů. Mnohé z nich, jako například vyhodnocení vzhledu veřejného prostoru a kvality správy v obci jsou obtížně měřitelné. Zároveň hodnocení je subjektivní, protože je odvozeno z osobní zkušenosti lidí s poskytováním veřejných služeb ve městě. V dubnu až květnu 2014, autorka provedla empirické studie o vnímání image města a regionu v šesti městech Moravskoslezského kraje České republiky. Cílovou skupinou je skupina obyvatel vybraných měst. Cílem výzkumné studie je analyzovat data a zjistit, zda a jak jsou vybrané oblasti vyhodnoceny a jak ovlivňují tvorbu image města.

  • Název v anglickém jazyce

    Areas influencing image management of the town in the Moravian-Silesian Region

  • Popis výsledku anglicky

    Formation of the image of the town is a part of marketing activities and it is considered a long-term process. Image is influenced by a number of external and internal factors. Many of them, such as the evaluation of the appearance of public space and the quality of governance in the town are difficult to measure. At the same time the evaluation is subjective because it is derived from personal experiences of people with provision of public services in the town. In April-May 2014, the author carried outan empirical study on the perception of the image of town and region in six towns of the Moravian-Silesian Region of the Czech Republic. The target group is a group of residents of selected towns. The aim of the research study is to analyze data and determine whether and how the selected areas are evaluated and if they have influenced evaluation of image of the town.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Scientia et Societas

  • ISSN

    1801-7118

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2015

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    104-13

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus