Oblasti ovlivňující tvorbu a řízení image města na území Moravskoslezského kraje
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F15%3A%230000629" target="_blank" >RIV/47813059:19510/15:#0000629 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://files.sets.cz/200000197-5d5d65e545/2015_03_sets.pdf" target="_blank" >http://files.sets.cz/200000197-5d5d65e545/2015_03_sets.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Oblasti ovlivňující tvorbu a řízení image města na území Moravskoslezského kraje
Popis výsledku v původním jazyce
Formování obrazu města je součástí marketingových aktivit a je považováno za dlouhodobý proces. Image je ovlivněno řadou vnějších a vnitřních faktorů. Mnohé z nich, jako například vyhodnocení vzhledu veřejného prostoru a kvality správy v obci jsou obtížně měřitelné. Zároveň hodnocení je subjektivní, protože je odvozeno z osobní zkušenosti lidí s poskytováním veřejných služeb ve městě. V dubnu až květnu 2014, autorka provedla empirické studie o vnímání image města a regionu v šesti městech Moravskoslezského kraje České republiky. Cílovou skupinou je skupina obyvatel vybraných měst. Cílem výzkumné studie je analyzovat data a zjistit, zda a jak jsou vybrané oblasti vyhodnoceny a jak ovlivňují tvorbu image města.
Název v anglickém jazyce
Areas influencing image management of the town in the Moravian-Silesian Region
Popis výsledku anglicky
Formation of the image of the town is a part of marketing activities and it is considered a long-term process. Image is influenced by a number of external and internal factors. Many of them, such as the evaluation of the appearance of public space and the quality of governance in the town are difficult to measure. At the same time the evaluation is subjective because it is derived from personal experiences of people with provision of public services in the town. In April-May 2014, the author carried outan empirical study on the perception of the image of town and region in six towns of the Moravian-Silesian Region of the Czech Republic. The target group is a group of residents of selected towns. The aim of the research study is to analyze data and determine whether and how the selected areas are evaluated and if they have influenced evaluation of image of the town.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Scientia et Societas
ISSN
1801-7118
e-ISSN
—
Svazek periodika
2015
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
104-13
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—