Marketingový výzkum kvality života ve městě Karviná
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F01%3A00000011" target="_blank" >RIV/47813059:19520/01:00000011 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingový výzkum kvality života ve městě Karviná
Popis výsledku v původním jazyce
Článek informuje o výsledcích kvality života ve městě Karviná.
Název v anglickém jazyce
Marketing Research of the Quality of Life in City of Karviná
Popis výsledku anglicky
The article informs about findings of research concerning the quality of life in city of Karviná.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F00%2F0308" target="_blank" >GA402/00/0308: Vytvoření metodiky marketingové strategie měst a obcí a její ověření v podmínkách MÚ Karviná</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Rozvoj regionů v integrující se Evropě
ISBN
80-7248-121-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
233
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Místo vydání
Karviná
Místo konání akce
Karviná
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—