Marketingový výzkum podmínek podnikání malých a středních firem ve městě Karviná
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F01%3A00000012" target="_blank" >RIV/47813059:19520/01:00000012 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingový výzkum podmínek podnikání malých a středních firem ve městě Karviná
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek obsahuje poznatky získané při výzkumu podmínek pro podnikání MSP ve městě Karviná. Hodnoceny byly znalosti podpory MSP, situace v regionu, spolupráce s obcí a silné a slabé stránky města a jeho příležitosti.
Název v anglickém jazyce
Marketing Research of Business Environment of SMB at City of Karviná
Popis výsledku anglicky
Article deals with data obtained during the research of SMB at Karviná. Evaluated were knowledge about state support, situation in the region and SWOT of Karviná city.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F00%2F0308" target="_blank" >GA402/00/0308: Vytvoření metodiky marketingové strategie měst a obcí a její ověření v podmínkách MÚ Karviná</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Rozvoj regionů v integrující se Evropě
ISBN
80-7248-121-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
243
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Místo vydání
Karviná
Místo konání akce
Karviná
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—