Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vztah logistiky a TQM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F02%3A00000011" target="_blank" >RIV/47813059:19520/02:00000011 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vztah logistiky a TQM

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Logistika není v řadě podniků dosud plně pochopena. Zpravidla je chápána ve špatném nebo velmi úzkém slova smyslu. K dosažení potřebných změn je zapotřebí co to logistika je a co od ní chceme. Předevší musíme si uměmět nadefinovat, kdo jsem a čeho chcemedosáhnout. Logistika není pouhý souhrn jednotlivých logistických aktivit. Je to mnohem více. Musíme se především dívat směrem našich přínosů pro naše zákazníka. Musíme se orientovat především na nárůst prodeje ve vztahu ke spokojenosti zákazníků. Naší zákazníci možná nevědí nic o logistice, ale určitě vědí něco o řízení dodávkových řetězců apod.

  • Název v anglickém jazyce

    Relationship between logistics and TQM

  • Popis výsledku anglicky

    Logistics in many companies is not really understood. We must define what logistics is and does. Then define it in terms consistent with how the company talks. It is not an easy task. But it can be beneficial, especially when outsourcing is an option tothe company. Only one way we can go is to start to corect the situation. We have to remember that perception can be stronger than reality. We must define who we are and what we do. Logistics is not shipping. Its not warehousing. It is much more. It is aprocess, which stretches from your vendors through to your customers. If our company does notthink in terms of logistics, , then we must think in the same terms, as does the company. We have to look at our impact and and think in the same terms, as does the company. We have to lok at our impact and contribution to customers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Ekonomická teória a prax - dnes a zajtra.

  • ISBN

    80-8055-598-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    77-82

  • Název nakladatele

    Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Banská Bystrica

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku