Nový trend E-learning
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F02%3A00000047" target="_blank" >RIV/47813059:19520/02:00000047 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nový trend E-learning
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá konceptuálním popisem a analýzou jednotlivých prvků e learningu. E-learning je využíván ve firmách, ale lze ho využívat i pro podporu distanční formy studia. Aby byl proces výuky pomocí e-learningu úspěšný, musí se využívat kvalitně zpracované kurzy s dostatečnou interaktivností a názorností a musí být zajištěna distribuce výukových materiálů.
Název v anglickém jazyce
New trend E-learning
Popis výsledku anglicky
This article deals with conceptional description and analysis of parts of e learning. E-learning is used at firms but can be used at universities to support of distance form of education. We have to use quality made courses with high step of visual aidsand ensure distribution of educational materials to be educational process realized with e-learning successful.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Elektrotechnika v praxi
ISSN
0862-9730
e-ISSN
—
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
36-37
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—