Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Průzkum marketingové orientace malých a středních podniků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F04%3A00000055" target="_blank" >RIV/47813059:19520/04:00000055 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Survey on Marketing Orientation of Small and Medium Size Enterprises

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá výzkumem marketingové orientace MSP, jak jsou schopni v praxi uplatňovat nástroje marketingového mixu, a jak se marketingově orientují v konkurenčním prostředí. Porovnáním s výzkumem z r. 1998 jsme zjišťovali, zda jsou podniky lépe kvalifikovány. Stanovené hypotézy se potvrdily, podniky lépe, než v r. 1998 chápou využívání jednotlivých nástrojů mixu a dovedou lépe zhodnostit své slabosti i příležitosti, stejně tak svou sílu i ohrožení. Nicméně, tyto znalosti nejsou stále ještě pro skutečně konkurenční prostředí dostatečné.

  • Název v anglickém jazyce

    Survey on Marketing Orientation of Small and Medium Size Enterprises

  • Popis výsledku anglicky

    Článek se zabývá výzkumem marketingové orientace MSP, jak jsou schopni v praxi uplatňovat nástroje marketingového mixu, a jak se marketingově orientují v konkurenčním prostředí. Porovnáním s výzkumem z r. 1998 jsme zjišťovali, zda jsou podniky lépe kvalifikovány. Stanovené hypotézy se potvrdily, podniky lépe, než v r. 1998 chápou využívání jednotlivých nástrojů mixu a dovedou lépe zhodnostit své slabosti i příležitosti, stejně tak svou sílu i ohrožení. Nicméně, tyto znalosti nejsou stále ještě pro skutečně konkurenční prostředí dostatečné.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta academica karviniensia 1/2004

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2004

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    100-112

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus