Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vývoj a charakter reklamy firmy Baťa

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F05%3A%230000407" target="_blank" >RIV/47813059:19520/05:#0000407 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vývoj a charakter reklamy firmy Baťa

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jméno Baťa je symbolem výroby bot 20. století. Působením podniku Baťa vznikl ve Zlíně rozsáhlý komplex továren, kolem města se rorzíjela širší průmyslová aglomerace. Baťa byl také geniální manažer a tvůrce moderního marketingu v Československu. Autor studie popisuje podrobně metody reklamy podniku Baťa.

  • Název v anglickém jazyce

    Development and character of advertisement of company Bata

  • Popis výsledku anglicky

    The Bata name is synonymous with shoe production during 20th century. A complex of factories and the industrial services were constructed within Zlin, and this city soon became the tub of the Bata Empire. Bata was ingemous manager and creator of modern marketing in the Czechoslowakia. Author of this study describes method of publicity Bata firm in detail.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta academia karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2005

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus