Vývoj a charakter reklamy firmy Baťa
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F05%3A%230000407" target="_blank" >RIV/47813059:19520/05:#0000407 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vývoj a charakter reklamy firmy Baťa
Popis výsledku v původním jazyce
Jméno Baťa je symbolem výroby bot 20. století. Působením podniku Baťa vznikl ve Zlíně rozsáhlý komplex továren, kolem města se rorzíjela širší průmyslová aglomerace. Baťa byl také geniální manažer a tvůrce moderního marketingu v Československu. Autor studie popisuje podrobně metody reklamy podniku Baťa.
Název v anglickém jazyce
Development and character of advertisement of company Bata
Popis výsledku anglicky
The Bata name is synonymous with shoe production during 20th century. A complex of factories and the industrial services were constructed within Zlin, and this city soon became the tub of the Bata Empire. Bata was ingemous manager and creator of modern marketing in the Czechoslowakia. Author of this study describes method of publicity Bata firm in detail.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta academia karviniensia
ISSN
1212-415X
e-ISSN
—
Svazek periodika
2005
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—