Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využívání metody CRM pro malé a střední podniky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F05%3A00000007" target="_blank" >RIV/47813059:19520/05:00000007 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využívání metody CRM pro malé a střední podniky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article presents a contemplation of possibility of application CRM in condition of small and medium business. It goes out from theoretical pieces of knowledge, which offers revolting inland and foreign literature concerning problems CRM. This paperdeals with the position of small and medium business on the market and highlights endeavour of authors profit by utmost of information from practice so that they may identify problems of application of CRM. Identification of these problems would help touse this new marketing quality better in theoretical, didactic and practical spheres.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of method CRM for SMEs

  • Popis výsledku anglicky

    Tento článek představuje zkoumání í možnosti používání CRM v podmínkách malého a středního podnikání. Vychází z z teoretických poznatků a znalostí, které které nabízí odborná zahraniční a domácí literatura týkající se problémů CRM. Tento příspěvek pojednává o postavení malého a středního podnikání na trhu a hlavních směrech a snahách autorů ziskat informace z praxe tak, aby mohli identifikovat problémy používání CRM. Využití těchto informací by mohlo zkvalitnit marketing lépe i v teorii.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F05%2F0140" target="_blank" >GA402/05/0140: Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM). Praktické využití</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní konference Regio 2005

  • ISBN

    80-7043-432-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    320-326

  • Název nakladatele

    Plzeň ZČU

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Cheb

  • Datum konání akce

    15. 9. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku