Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mediální komunikace v podmínkách globální společnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001484" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001484 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mediální komunikace v podmínkách globální společnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá charakteristikou dnešní mediální komunikace. Popisuje oblasti výskytu anglických výrazů v komunikaci a snaží se nastínit jejich vliv na sociální orientaci, hodnotový systém i kulturní identitu. Vedle sociologického, psychologického a kulturologického hlediska stojí lingvistické pojetí internacionalizace komunikace, která je průvodním jevem globalizující se společnosti. Reflexe o aspektech zmiňovaného fenoménu vede dále k lingvistickým charakteristikám, k nimž patří faktor jazykové ekonomie, stylistické diferenciace, využití expresivnosti výrazů a jazyková integrace. Je nesporné, že mediální komunikace bude trendu internacionalizace podléhat i nadále.

  • Název v anglickém jazyce

    MEDIA COMMUNICATION IN THE GLOBAL SOCIETY

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the characteristics of today's marketing communication from a linguistic point of view. It describes the range of English expressions in communicating and attempts to predict their impact on social orientation, value system and cultural identity. In addition to the sociological, psychological and linguistic, culturological perspective is the concept of the internationalization of the communication, which is a common phenomenon of global societies. The reflections on the aspects ofthe mentioned phenomenon lead to the linguistic characteristics, which include the factor of language economics, stylistic differentiation, the use of the terms of expressiveness and language integration. It is undisputed that marketing communication will be subject to the internationalization trend in future.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Komunikowanie spoleczne w wielokulturowych spoleczeństwach

  • ISBN

    978-83-7611-961-8

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    183-204

  • Počet stran knihy

    219

  • Název nakladatele

    Adam Marszalek

  • Místo vydání

    Toruń

  • Kód UT WoS kapitoly