Analýza stakeholders v kontextu společenské odpovědnosti podnikání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001536" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001536 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza stakeholders v kontextu společenské odpovědnosti podnikání
Popis výsledku v původním jazyce
Společenská odpovědnost podnikání se v současnosti stává novým aspektem ve strategickém přístupu společností v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Příspěvek analyzuje, klíčový faktor v oblasti společenské odpovědnosti firem, všechny "stakeholders"neboli zainteresované či participující skupiny. Stakeholderovská teorie je hlouběji analyzována ve vzájemné komparaci konvenčního input-output modelu a stakeholder modelu. Cílem příspěvku je prezentovat dosavadní výstupy projektu SGS/22/2010 s názvem Strategická percepce a aplikace Corporate Social Responsibility v sektoru malého a středního podnikání v podmínkách MS Kraje. Příspěvek se zaměřuje na interpretaci dílčích výstupu výzkumu a jeho podpůrným cílem je navrhnout postup pro identifikaci klíčových stakeholders, matici jejích vlivů a vzájemnou interakci v komunikaci společensky odpovědných aktivit.
Název v anglickém jazyce
Analysis of stakeholders in the context of corporate social responsibility
Popis výsledku anglicky
Social responsibility of business is now becoming a new aspect of the strategic approach of companies in the context of sustainable development. Article analysis, a key factor in corporate social responsibility, all "stakeholders" or interested and participating groups. Stakeholder theory is deeply analyzed in the mutual comparison of conventional input-output model and stakeholder model. Aim of this paper is to present the current outputs of the project SGS/22/2010 titled as Strategic perception and application of Corporate Social Responsibility in the sector of small and medium enterprises in terms of Moravian-Silesian Region. This paper focuses on the interpretation of individual research output and supporting objective is to propose a procedure foridentifying key stakeholders, matrix effects and their interaction in communicating socially responsible activities.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MOPP 2011 - Modelování a optimalizace podnikových procesů
ISBN
978-80-261-0060-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
1-8
Název nakladatele
Západočeská univerzita v Plzni
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Plzeň
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—