Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza stakeholders v kontextu společenské odpovědnosti podnikání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001536" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001536 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza stakeholders v kontextu společenské odpovědnosti podnikání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Společenská odpovědnost podnikání se v současnosti stává novým aspektem ve strategickém přístupu společností v souvislosti s trvale udržitelným rozvojem. Příspěvek analyzuje, klíčový faktor v oblasti společenské odpovědnosti firem, všechny "stakeholders"neboli zainteresované či participující skupiny. Stakeholderovská teorie je hlouběji analyzována ve vzájemné komparaci konvenčního input-output modelu a stakeholder modelu. Cílem příspěvku je prezentovat dosavadní výstupy projektu SGS/22/2010 s názvem Strategická percepce a aplikace Corporate Social Responsibility v sektoru malého a středního podnikání v podmínkách MS Kraje. Příspěvek se zaměřuje na interpretaci dílčích výstupu výzkumu a jeho podpůrným cílem je navrhnout postup pro identifikaci klíčových stakeholders, matici jejích vlivů a vzájemnou interakci v komunikaci společensky odpovědných aktivit.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of stakeholders in the context of corporate social responsibility

  • Popis výsledku anglicky

    Social responsibility of business is now becoming a new aspect of the strategic approach of companies in the context of sustainable development. Article analysis, a key factor in corporate social responsibility, all "stakeholders" or interested and participating groups. Stakeholder theory is deeply analyzed in the mutual comparison of conventional input-output model and stakeholder model. Aim of this paper is to present the current outputs of the project SGS/22/2010 titled as Strategic perception and application of Corporate Social Responsibility in the sector of small and medium enterprises in terms of Moravian-Silesian Region. This paper focuses on the interpretation of individual research output and supporting objective is to propose a procedure foridentifying key stakeholders, matrix effects and their interaction in communicating socially responsible activities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MOPP 2011 - Modelování a optimalizace podnikových procesů

  • ISBN

    978-80-261-0060-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-8

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku