Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teaching Activity Analysis for Optimal Education in the Area of Information Technologies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001624" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001624 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teaching Activity Analysis for Optimal Education in the Area of Information Technologies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Education offers various training options via courses with the support of Moodle. Analysis of available menus helps to determine optimal implementation. Petri Nets were selected to analyse a survey as one of the items for communication support between teachers and students on the basis of a classic incidence matrix and set of reachable markings. Realized analysis confirms survey importance with same volume of items to creation as Glossary or Database activities.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching Activity Analysis for Optimal Education in the Area of Information Technologies

  • Popis výsledku anglicky

    Education offers various training options via courses with the support of Moodle. Analysis of available menus helps to determine optimal implementation. Petri Nets were selected to analyse a survey as one of the items for communication support between teachers and students on the basis of a classic incidence matrix and set of reachable markings. Realized analysis confirms survey importance with same volume of items to creation as Glossary or Database activities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Distance learning, simulation and communication 2011

  • ISBN

    978-80-7231-695-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    151-156

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    10. 5. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku