Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategické plánování cenové tvorby

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001960" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001960 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategické plánování cenové tvorby

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek zdůrazňuje význam a jednotlivé součástí procesu plánování cen v podniku. Dále článek pojednává o možnostech a faktorech, které ovlivňují stanovování reálných cílů cenové tvorby. Pro výběr vhodné cenové strategie a taktiky je potřebné také pochopit vztah mezi cenou a kvalitou nabízených produktů a služeb. Cíle tak představují základní součást procesu plánování a jsou nutné pro výběr vhodné cenové strategie a taktiky v podniku.

  • Název v anglickém jazyce

    Strategic planning of pricing

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the importance and contribution of each part of the cost planning in the company. Furthermore, the article discusses the possibilities and factors which influence the setting process of realistic pricing objectives. Selection of the appropriate pricing strategies and tactics is impacted by the relationship between price and quality of offered products and services. Objectives are an essential part of the planning process and are required for the selection of an appropriate pricingstrategy and tactics in the company.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Logistika v teorii a praxi IV.

  • ISBN

    978-80-7454-145-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    128-135

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, FLKŘ

  • Místo vydání

    Uherské Hradiště

  • Místo konání akce

    Uherské Hradiště

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku