Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A hierarchical precedences model for the analysis of teaching process

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002377" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002377 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A hierarchical precedences model for the analysis of teaching process

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Mapping the learning process and its analysis are relatively complicated activities. This paper demonstrates the use of precedence for non-standard analysis. Precedential model and precedence analysis are based on a comparison of elements in the system and the search precedence in the linkages between these elements. Links are defined for the elements of the system and precedence is set for attributes of elements. Multiple precedence and consensus in precedence are examined and modeled using the identified precedence. This way we can find the critical points and critical activities in the educational process.

  • Název v anglickém jazyce

    A hierarchical precedences model for the analysis of teaching process

  • Popis výsledku anglicky

    Mapping the learning process and its analysis are relatively complicated activities. This paper demonstrates the use of precedence for non-standard analysis. Precedential model and precedence analysis are based on a comparison of elements in the system and the search precedence in the linkages between these elements. Links are defined for the elements of the system and precedence is set for attributes of elements. Multiple precedence and consensus in precedence are examined and modeled using the identified precedence. This way we can find the critical points and critical activities in the educational process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings Book INTE 2013

  • ISBN

  • ISSN

    2146-7358

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    410 - 418

  • Název nakladatele

    Sakarya univerzity Turkey

  • Místo vydání

    Turecko

  • Místo konání akce

    Rome Italy

  • Datum konání akce

    25. 7. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku