Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prediction of Transport infrastructure financing needs based on precedences

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002412" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002412 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://cbme.vgtu.lt/index.php/cbme/cbme_2013/login?source=%2Findex.php%2Fcbme%2Fcbme_2013%2Fauthor%2Fsubmission%2F292" target="_blank" >http://cbme.vgtu.lt/index.php/cbme/cbme_2013/login?source=%2Findex.php%2Fcbme%2Fcbme_2013%2Fauthor%2Fsubmission%2F292</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Prediction of Transport infrastructure financing needs based on precedences

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article solves analysing and modeling of transport infrastructure financing needs based on precedence analysis. Precedence is calculated for the infrastructure of the selected region and selected segmentation applied in smaller regional units. Basedon comparison of progress of the precedence of transport infrastructure at various time intervals and development of precedence in the infrastructure funding are sought consensus and disproportion in the precedence. Development of transport is determined by the state inspection infrastructure concepts and strategies for transport policy. These concepts are continually updated. Based on changes in the design there can be determined another precedence. Precedence in transport infrastructure may be affected by various combinations of selected segments of transport routes. For this reason, different precedence may exist. To determine the precedence it is important do correct choice of threshold values of important qualitative and quantitat

  • Název v anglickém jazyce

    Prediction of Transport infrastructure financing needs based on precedences

  • Popis výsledku anglicky

    This article solves analysing and modeling of transport infrastructure financing needs based on precedence analysis. Precedence is calculated for the infrastructure of the selected region and selected segmentation applied in smaller regional units. Basedon comparison of progress of the precedence of transport infrastructure at various time intervals and development of precedence in the infrastructure funding are sought consensus and disproportion in the precedence. Development of transport is determined by the state inspection infrastructure concepts and strategies for transport policy. These concepts are continually updated. Based on changes in the design there can be determined another precedence. Precedence in transport infrastructure may be affected by various combinations of selected segments of transport routes. For this reason, different precedence may exist. To determine the precedence it is important do correct choice of threshold values of important qualitative and quantitat

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Procedia - Social and Behavioral Sciences

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    110

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2013

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    361-372

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus