Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Value-chain Modeling in E-Commerce Systems

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002598" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002598 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.cesmaa.eu/journals/jaes/jaes_issues.php" target="_blank" >http://www.cesmaa.eu/journals/jaes/jaes_issues.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Value-chain Modeling in E-Commerce Systems

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Currently, e-business and e-commerce systems became standard tools in the business environment. As we can see in practice and literature, current trend in e-business and e-commerce, is to develop systems enabled to manage and coordinate (and help the managers to manage) the business and production operations. Companies' managers increasingly need new methods and tools that can help them in their decision-making. In general, managements can make right decisions only in case they have current and adequateinformation. In addition, managers have to get all information in time, and decision-making processes should be realized quickly and under the strong thumb of a competitive environment. It also applies in the context of management of e-business and e-commerce systems. One of basic features of efficient e-commerce is correct definitions and descriptions of all internal and external processes of the supplier. All of them are targeted to customers´ needs and requirements. The optimal and m

  • Název v anglickém jazyce

    Value-chain Modeling in E-Commerce Systems

  • Popis výsledku anglicky

    Currently, e-business and e-commerce systems became standard tools in the business environment. As we can see in practice and literature, current trend in e-business and e-commerce, is to develop systems enabled to manage and coordinate (and help the managers to manage) the business and production operations. Companies' managers increasingly need new methods and tools that can help them in their decision-making. In general, managements can make right decisions only in case they have current and adequateinformation. In addition, managers have to get all information in time, and decision-making processes should be realized quickly and under the strong thumb of a competitive environment. It also applies in the context of management of e-business and e-commerce systems. One of basic features of efficient e-commerce is correct definitions and descriptions of all internal and external processes of the supplier. All of them are targeted to customers´ needs and requirements. The optimal and m

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Applied Economic Sciences

  • ISSN

    1843-6110

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    RO - Rumunsko

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    134-147

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus