Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Psychological dimensions of coaching as the incentive tool in educating students to the business

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002617" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002617 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Psychologické dimenzie koučovania ako motivačného nástroja pri výchove študentov k podnikaniu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cieľom je zistiť, či študenti Obchodne podnikateľskej fakulty v Karviné (OPF) uvažujú o možnosti podnikať. Úvod ukazuje na rizikové skupiny pracovného trhu, ku ktorým patria aj budúci absolventi OPF. Prvá kapitola popisuje koučovanie ako motivačný nástroj ve výchove študentov OPF k podnikateľskej činnosti. Druhá kapitola uvádza metodiku prieskumu, v ktorom je kombinované dotazovanie s brainwritingom vykonaným ako písomný brainstorming v myšlienkovej mape ako záznamu myšlienkových procesov podnikania. Tretia kapitola interpretuje výsledky motivácie študentov OPF k podnikateľskej činnosti. Záver akcentuje motiváciu ako nástroj k podnikaniu ako možnosti sa vyhnúť nezamestnanosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Psychological dimensions of coaching as the incentive tool in educating students to the business

  • Popis výsledku anglicky

    The objective is find, whether students of the Business Administration Faculty in Karviná think of possibility enterpriese. The introduction point on risk groups on labour market, to whereby behove also future alumnus. The first chapter describes coaching as motivation tool on education students to entrepreneurial activity. The second chapter showes in methodology research, in which is combined questioning with brainwriting implement as written brainstorming at mind map as record mind procesess enterprise. The third chapter interprets results of motivation students to entrepreneurial activity. The conclusion gives reasons for motivation as tool to enterprise like a possibility get round unemployment.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta humanica

  • ISSN

    1336-5126

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuvedeno

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    107-117

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus