Psychological dimensions of coaching as the incentive tool in educating students to the business
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002617" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002617 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Psychologické dimenzie koučovania ako motivačného nástroja pri výchove študentov k podnikaniu
Popis výsledku v původním jazyce
Cieľom je zistiť, či študenti Obchodne podnikateľskej fakulty v Karviné (OPF) uvažujú o možnosti podnikať. Úvod ukazuje na rizikové skupiny pracovného trhu, ku ktorým patria aj budúci absolventi OPF. Prvá kapitola popisuje koučovanie ako motivačný nástroj ve výchove študentov OPF k podnikateľskej činnosti. Druhá kapitola uvádza metodiku prieskumu, v ktorom je kombinované dotazovanie s brainwritingom vykonaným ako písomný brainstorming v myšlienkovej mape ako záznamu myšlienkových procesov podnikania. Tretia kapitola interpretuje výsledky motivácie študentov OPF k podnikateľskej činnosti. Záver akcentuje motiváciu ako nástroj k podnikaniu ako možnosti sa vyhnúť nezamestnanosti.
Název v anglickém jazyce
Psychological dimensions of coaching as the incentive tool in educating students to the business
Popis výsledku anglicky
The objective is find, whether students of the Business Administration Faculty in Karviná think of possibility enterpriese. The introduction point on risk groups on labour market, to whereby behove also future alumnus. The first chapter describes coaching as motivation tool on education students to entrepreneurial activity. The second chapter showes in methodology research, in which is combined questioning with brainwriting implement as written brainstorming at mind map as record mind procesess enterprise. The third chapter interprets results of motivation students to entrepreneurial activity. The conclusion gives reasons for motivation as tool to enterprise like a possibility get round unemployment.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta humanica
ISSN
1336-5126
e-ISSN
—
Svazek periodika
Neuvedeno
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
107-117
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—