Lokalizace seriálu cykloeventů - případová studie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F16%3A00010586" target="_blank" >RIV/47813059:19520/16:00010586 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Lokalizace seriálu cykloeventů - případová studie
Popis výsledku v původním jazyce
Event turism je vnímán jako systematické plánování, rozvoj image a budování faktorů pro atraktivitu turistických destinací. Organizování sportovních akcí, jako jsou seriály cyklistický závod na horských kolech může být jedním z nástrojů destinačního managementu, či spíše jeho nedílnou součásti. V našem případě jsme se zhaměřili na seriály závodů s více než 1 5-letou tradicí, "Kolo pro život České spořitelny" a "Author maraton tour". Analyzovali jsme jejich prostorové rozložení a vzathy k možnému využití pro cestovní ruch. Monitorovali jsme atributy cestovního ruchu v obcích s rozšířenou působností. Výsledky ukazují, že přitažlivost krajinného prostředí nejsou rozhodujícím faktorem při rozhodování o účasti na cyklistických akcích.
Název v anglickém jazyce
Localisation of cycling events - case study
Popis výsledku anglicky
Event tourism is perceived as a systematic planning and development of image-building factors and attractiveness of tourist destinations. Organizing sport events such as cycling race series on mountain bikes can be one of the instruments of destination management, or rather its components of event tourism. In our case, we chose the races with more than 15 years of tradition, "Bike for Life of Česká spořitelna" and "Author marathon tour". We analysed the spatial distribution of individual racing series in terms of their potential use for tourism and monitored attributes of tourism in municipalities with extended powers. The results show that the attractiveness of the landscape environment may be a deciding factor in decision of participation in bike events and tourism.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta academica karvieniensia
ISSN
1212-415X
e-ISSN
—
Svazek periodika
16
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
46 - 60
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—