Průzkum aktuální nabídky trendů cestovního ruchu u vybraných cestovních kanceláří / agentur v Moravskoslezském kraji
Popis výsledku
Trendy cestovního ruchu představují charakteristický směr nebo posloupnost, související s vývojem události, která ukazuje dlouhodobou tendenci právě v této oblasti. Příspěvek se věnuje problematice trendů cestovního ruchu u vybraných cestovních kanceláří / agentur v Moravskoslezském kraji. Cílem příspěvku je zhodnotit u vybraných cestovních kanceláří/ agentur jejich aktuální nabídku. Data byla získána jak primárním výzkumem u vybraných podniků cestovního ruchu, tak i sekundárním, prostřednictvím odborných publikací, časopisů a konferenčních sborníků věnující se zkoumané problematice
Klíčová slova
Trends of tourismtour operatorstravel agenciesagenciesMoravian-Silesian region
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Průzkum aktuální nabídky trendů cestovního ruchu u vybraných cestovních kanceláří / agentur v Moravskoslezském kraji
Popis výsledku v původním jazyce
Trendy cestovního ruchu představují charakteristický směr nebo posloupnost, související s vývojem události, která ukazuje dlouhodobou tendenci právě v této oblasti. Příspěvek se věnuje problematice trendů cestovního ruchu u vybraných cestovních kanceláří / agentur v Moravskoslezském kraji. Cílem příspěvku je zhodnotit u vybraných cestovních kanceláří/ agentur jejich aktuální nabídku. Data byla získána jak primárním výzkumem u vybraných podniků cestovního ruchu, tak i sekundárním, prostřednictvím odborných publikací, časopisů a konferenčních sborníků věnující se zkoumané problematice
Název v anglickém jazyce
Survey of the current offer of tourism trends in selected travel agencies in the Moravian-Silesian Region
Popis výsledku anglicky
Tourism trends represent the characteristic direction or sequence associated with the development of the event, which shows a long-term trend in this area. The contribution deals with the issues of tourism trends in selected tour operators / travel agencies in the Moravian-Silesian Region. The aim of the paper is to evaluate their current offer at selected tour operators/travel agencies. The data was obtained both through primary research at selected tourism enterprises and secondary through specialized publications, journals and conference proceedings devoted to the survey
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50902 - Social sciences, interdisciplinary
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
sborník z mezinárodní vědecké konference: Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu
ISBN
9788076270060
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
79-86
Název nakladatele
VŠOH
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
3. 4. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—
Základní informace
Druh výsledku
D - Stať ve sborníku
OECD FORD
Social sciences, interdisciplinary
Rok uplatnění
2019