Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Průzkum aktuální nabídky trendů cestovního ruchu u vybraných cestovních kanceláří / agentur v Moravskoslezském kraji

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F19%3AA0000013" target="_blank" >RIV/47813059:19520/19:A0000013 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Průzkum aktuální nabídky trendů cestovního ruchu u vybraných cestovních kanceláří / agentur v Moravskoslezském kraji

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Trendy cestovního ruchu představují charakteristický směr nebo posloupnost, související s vývojem události, která ukazuje dlouhodobou tendenci právě v této oblasti. Příspěvek se věnuje problematice trendů cestovního ruchu u vybraných cestovních kanceláří / agentur v Moravskoslezském kraji. Cílem příspěvku je zhodnotit u vybraných cestovních kanceláří/ agentur jejich aktuální nabídku. Data byla získána jak primárním výzkumem u vybraných podniků cestovního ruchu, tak i sekundárním, prostřednictvím odborných publikací, časopisů a konferenčních sborníků věnující se zkoumané problematice

  • Název v anglickém jazyce

    Survey of the current offer of tourism trends in selected travel agencies in the Moravian-Silesian Region

  • Popis výsledku anglicky

    Tourism trends represent the characteristic direction or sequence associated with the development of the event, which shows a long-term trend in this area. The contribution deals with the issues of tourism trends in selected tour operators / travel agencies in the Moravian-Silesian Region. The aim of the paper is to evaluate their current offer at selected tour operators/travel agencies. The data was obtained both through primary research at selected tourism enterprises and secondary through specialized publications, journals and conference proceedings devoted to the survey

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50902 - Social sciences, interdisciplinary

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    sborník z mezinárodní vědecké konference: Nové trendy v gastronomii, hotelnictví a cestovním ruchu

  • ISBN

    9788076270060

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    79-86

  • Název nakladatele

    VŠOH

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    3. 4. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku