Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customer relationship management in small and medium-sized enterprises of the Moravian-Silesian region: Qualitative research.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F19%3AA0000050" target="_blank" >RIV/47813059:19520/19:A0000050 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://aak.slu.cz/magno/aak/2019/mn2.php" target="_blank" >https://aak.slu.cz/magno/aak/2019/mn2.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.25142/aak.2019.013" target="_blank" >10.25142/aak.2019.013</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Customer relationship management in small and medium-sized enterprises of the Moravian-Silesian region: Qualitative research.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Customer relationship management (CRM) is in the centre of attention of companies of any size and it is applied in different areas of national economy. In the School of Business Administration in Karviná the CRM research is being carried out since 2005 under a grant and other projects. The objective of this article is to introduce partial results of the latest research carried out especially under “Student Grant Competition” (2017-2019) or under the project of long-term sustainability OP VK (2014-2019). The particular objective of this contribution is to introduce brief conclusions of the interviews we had with representatives of small and medium sized enterprises (SME) in the Moravian-Silesian Region. These interviews were a necessary part of the pre-research phase of our qualitative research. Our research topic is connected with the main problem areas of CRM in the Moravian-Silesian Region.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer relationship management in small and medium-sized enterprises of the Moravian-Silesian region: Qualitative research.

  • Popis výsledku anglicky

    Customer relationship management (CRM) is in the centre of attention of companies of any size and it is applied in different areas of national economy. In the School of Business Administration in Karviná the CRM research is being carried out since 2005 under a grant and other projects. The objective of this article is to introduce partial results of the latest research carried out especially under “Student Grant Competition” (2017-2019) or under the project of long-term sustainability OP VK (2014-2019). The particular objective of this contribution is to introduce brief conclusions of the interviews we had with representatives of small and medium sized enterprises (SME) in the Moravian-Silesian Region. These interviews were a necessary part of the pre-research phase of our qualitative research. Our research topic is connected with the main problem areas of CRM in the Moravian-Silesian Region.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

    2533-7610

  • Svazek periodika

    19

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    42-54

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus