Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vývoj gastronomických trendů z perspektivy provozovatelů restauračních podniků na příkladě Moravskoslezského kraje

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F21%3AA0000311" target="_blank" >RIV/47813059:19520/21:A0000311 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.ef.umb.sk/index.asp?uid=584" target="_blank" >https://www.ef.umb.sk/index.asp?uid=584</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vývoj gastronomických trendů z perspektivy provozovatelů restauračních podniků na příkladě Moravskoslezského kraje

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem článku je prozkoumat vývoj trendů v tvorbě nabídky a v poskytování gastronomických služeb na příkladu Moravskoslezského kraje. Bylo provedeno srovnání výsledků dvou průzkumů mezi zástupci restaurací, a to prostřednictvím online dotazníků a strukturovaných rozhovorů provedených v letech 2017 a 2020. Srovnání ukázalo, že tendence zavádět nové produkty a sledovat nové trendy je v roce 2020 výraznější než v roce 2017. výsledky průzkumů mohou být využity při vytváření nové nabídky a zavádění inovativních řešení v jiných destinacích a budování platformy pro další výzkum trendů souvisejících služeb cestovního ruchu pro zvýšení konkurenceschopnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of Trends in Gastronomy from the Perspective of Catering Providers on the Case of the Moravian Silesian Region

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the article is to examine the development of trends in the creation of the offer and in the provision of gastronomic services, on the example of the Moravian-Silesian Region. A comparison was made between the results of two surveys among restaurant representatives, through online questionnaires and structured interviews conducted in 2017 and 2020. The comparison showed that the tendency to introduce new products and follow new trends is more significant in 2020 than in 2017. The results of the surveys can be used in creating a new offer and implementing innovative solutions in other destinations and building a platform for further research on trends in related tourism services, to increase competitiveness.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Ekonomická revue cestovného ruchu

  • ISSN

    0139-8660

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    54

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4/2021

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    229-237

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus