Vývoj gastronomických trendů z perspektivy provozovatelů restauračních podniků na příkladě Moravskoslezského kraje
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F21%3AA0000311" target="_blank" >RIV/47813059:19520/21:A0000311 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.ef.umb.sk/index.asp?uid=584" target="_blank" >https://www.ef.umb.sk/index.asp?uid=584</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vývoj gastronomických trendů z perspektivy provozovatelů restauračních podniků na příkladě Moravskoslezského kraje
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem článku je prozkoumat vývoj trendů v tvorbě nabídky a v poskytování gastronomických služeb na příkladu Moravskoslezského kraje. Bylo provedeno srovnání výsledků dvou průzkumů mezi zástupci restaurací, a to prostřednictvím online dotazníků a strukturovaných rozhovorů provedených v letech 2017 a 2020. Srovnání ukázalo, že tendence zavádět nové produkty a sledovat nové trendy je v roce 2020 výraznější než v roce 2017. výsledky průzkumů mohou být využity při vytváření nové nabídky a zavádění inovativních řešení v jiných destinacích a budování platformy pro další výzkum trendů souvisejících služeb cestovního ruchu pro zvýšení konkurenceschopnosti.
Název v anglickém jazyce
Development of Trends in Gastronomy from the Perspective of Catering Providers on the Case of the Moravian Silesian Region
Popis výsledku anglicky
The aim of the article is to examine the development of trends in the creation of the offer and in the provision of gastronomic services, on the example of the Moravian-Silesian Region. A comparison was made between the results of two surveys among restaurant representatives, through online questionnaires and structured interviews conducted in 2017 and 2020. The comparison showed that the tendency to introduce new products and follow new trends is more significant in 2020 than in 2017. The results of the surveys can be used in creating a new offer and implementing innovative solutions in other destinations and building a platform for further research on trends in related tourism services, to increase competitiveness.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Ekonomická revue cestovného ruchu
ISSN
0139-8660
e-ISSN
—
Svazek periodika
54
Číslo periodika v rámci svazku
4/2021
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
229-237
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—