Public relations a politický extremismus.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F48135445%3A_____%2F13%3A%230000708" target="_blank" >RIV/48135445:_____/13:#0000708 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/25739018:_____/13:N0000005
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Public relations a politický extremismus.
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie v kontextu kritické analýzy společenské situace a praxe popisuje a zkoumá významy, jež jsou v národním sémantickém prostoru definovány, formovány a reprezentovány poměrně mladými, pro značnou část občanů i neurčitými pojmy public relations a politický extremismus. Problematika ?vztahů s veřejností?, public relations, jako praxe ovlivňování mínění, formování občanského souhlasu, je v kontextu stýkání se a potýkání se s tzv. politickým extremismem stěžejní kategorií publikace. Práce je koncipována na základě teorie elity včetně perspektivy mocenské elity. Základní tezí je, že praxe vztahů s veřejností, public relations, je reakcí mocenské elity na permanentní potřebu koncepčně a dlouhodobě ovlivňovat veřejné mínění lidu, masy, osvobozené z pout tradiční feudální společnosti. Účelem vztahů aci a informační regulaci ovlivňovat veřejné mínění. Cílem je formování souhlasu občanů s politikou, správou věcí veřejných, v podání moderního státu a jeho elity.
Název v anglickém jazyce
Public relations and political extremism.
Popis výsledku anglicky
Through particular examples the publication demonstrates the procedure of analyzing one-dimensional and multidimensional time series of selected crime indicators in which the following methods have been used: an exponential settlement method, regressivemethods (methods of transfer functions), one-equation, two-equation and even three-equation vector autoregressive models (VAR). The monograph investigates and describes the meanings, which are in the national semantic space represented by the relativelyyoung and for a significant portion of citizens vague notions of public relations (abbreviated to PR) and political extremism, all that within the context of a critical analysis of the current societal situation and practice. Public relations are presented as the practice of influencing opinion, manufacturing of the civic consent. The theory and practice of Public relations thus found, in the context of the political practice of so called political extremism, a flagship cathegory of the
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AD - Politologie a politické vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-263-0296-4
Počet stran knihy
219
Název nakladatele
Tribun EU
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—