Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

INTERPRETACE VÝZKUMNÝCH OTÁZEK RELIABILITY JAZYKOVÝCH TESTŮ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F48135445%3A_____%2F22%3AN0000051" target="_blank" >RIV/48135445:_____/22:N0000051 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://acc-ern.tul.cz/acc-journal/archiv" target="_blank" >https://acc-ern.tul.cz/acc-journal/archiv</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15240/tul/004/2022-3-005" target="_blank" >10.15240/tul/004/2022-3-005</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    INTERPRETACE VÝZKUMNÝCH OTÁZEK RELIABILITY JAZYKOVÝCH TESTŮ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek řeší problematiku reliability jazykových didaktických testů v rámci jazykového testování. Získaná data slouží pro interpretaci a moderaci testových položek na katedře jazyků. Testováni byli studenti 1 a 2. ročníků Fakulty bezpečnostního managementu a Fakulty bezpečnostně právní Policejní akademie ČR v Praze, oborů Bezpečnostní management ve veřejné správě a Bezpečnostně právní studia. Pro stanovení reliability byl stanoven měřitelný indikátor index vnitřní konzistence s rozdělením do škál, které byly použity pro stanovení kritéria pro hodnocení reliability sub-testů. Reliabilita sub-testů je interpretována v širším kontextu a je důležitým krokem k optimalizaci testovacích procesů v rámci vytváření a doplňování testové banky pro katedru jazyků.

  • Název v anglickém jazyce

    TEST CONSTRUCTION AND EMPIRIC TESTING THE INTERPRETATION OF RESEARCH QUESTIONS OF LANGUAGE TESTS RELIABILITY

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with the topic of reliability of language didactic tests in the framework of language testing. Gained data serve as a means for interpretation and moderation of testing at the language department. Tested students are 1st and 2nd year students of the Faculty of Security Management and the Faculty of Security and Legal Studies of the Police Academy of the Czech Republic. For determining the reliability the measurable indicator index of inner consistence with subdivision into scales was set, thesescales were used for setting the criteria for the evaluation of the reliability of sub-tests. The reliability of sub-tests is interpreted in a wider contest and is an important step to theoptimization of the testing process of creating a test bank for the language department.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60201 - General language studies

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ACC Journal

  • ISSN

    1803-9782

  • e-ISSN

    2571-0613

  • Svazek periodika

    28

  • Číslo periodika v rámci svazku

    C

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    47-59

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus