Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodika hodnocení dopravní obslužnosti obcí ČR včetně definice typických představitelů obcí a jednoúčelové databáze

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F48535664%3A_____%2F06%3A%230000281" target="_blank" >RIV/48535664:_____/06:#0000281 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodika hodnocení dopravní obslužnosti obcí ČR včetně definice typických představitelů obcí a jednoúčelové databáze

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Metodika řešení je založena na statistické analýze vybraných ukazatelů, které lze objektivně zjistit z disponibilních dat, přiřadit k jednotlivým obcím a následně porovnat s používanými standardy. Analýza jednotlivých obcí je dále doplněna agregací na úroveň typických představitelů obcí, které byly definovány na základě statistické analýzy obcí a jejich charakteristik (funkcí) v systému dopravní obslužnosti. Typičtí představitelé byly definováni: a) z hlediska velikosti obcí: do 500 obyvatel, od 500 do5 000, 5 000 až 20 000 a nad 20 000 obyvatel; b)územní působnosti: obec s pověřeným obecním úřadem, rozšířenou působností, okres, kraj; c) dopravní funkce: regionální a meziregionální dopravní uzly a zastávky rychlíkové dopravy, Analýzy jsou založeny natěchto rozhodujících datech: údaje o obcích - ČSÚ, jízdní řády ? CHAPS, zastávky a jejich zeměpisné polohy a propojení na obce ? CHAPS, mapový podklad, dále na údajích o dopravní obslužnosti v krajích a obcích

  • Název v anglickém jazyce

    Methodology of evaluation of transport public service including definition of typical municipalities and special purpose database

  • Popis výsledku anglicky

    The methodology is based on statistical analysis of chosen indicators that is possible to find out from available data, allocate to respective municipalities and subsequently to compare with used standards. Municipalities were structured and determined according to: a) number of inhabitants: up to 500 inhabitants, from 500 to 5 000, 5 000 to 20 000 and over 20 000 inhabitants; b) territotial scope: municipality with entrusted municipial office, enhanced sphere of authority, district, region; c) transport function: regional and interregional transport junctions and express train stations. It enables to compare current public transport service level between respective regions. Analyses are based on the following data: statistical data on municipalities ?ČSÚ, time tables ? CHAPS, railway and bus stops and its geographical location and links to the municipalities ? CHAPS, map references, further on data concerning public transport service in regions and municipalities

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1F54E%2F044%2F110" target="_blank" >1F54E/044/110: Porovnání dopravní obslužnosti obcí v ČR a stanovení základních kritérií standardu dopravní obslužnosti obcí.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče