Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The EU as a Framing Actor : Reflections on Media Debates about EU Foreign Policy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F48546054%3A_____%2F11%3A%230000994" target="_blank" >RIV/48546054:_____/11:#0000994 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1468-5965.2010.02122.x/full" target="_blank" >http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1468-5965.2010.02122.x/full</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1111/j.1468-5965.2010.02122.x" target="_blank" >10.1111/j.1468-5965.2010.02122.x</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The EU as a Framing Actor : Reflections on Media Debates about EU Foreign Policy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article explores the EU?s ability to frame the public debates about its external policies. The article begins by broadening the current discussions about the three aspects of actorness ? legitimacy, attractiveness and recognition ? by introducing the EU?s framing power as a fourth aspect of actorness. Then it proceeds to an empirical analysis of framing, which is based on a discourse analysis of the news coverage of Ukraine (2002?07) in print media in the three biggest EU Member States (United Kingdom, Germany and France).

  • Název v anglickém jazyce

    The EU as a Framing Actor : Reflections on Media Debates about EU Foreign Policy

  • Popis výsledku anglicky

    This article explores the EU?s ability to frame the public debates about its external policies. The article begins by broadening the current discussions about the three aspects of actorness ? legitimacy, attractiveness and recognition ? by introducing the EU?s framing power as a fourth aspect of actorness. Then it proceeds to an empirical analysis of framing, which is based on a discourse analysis of the news coverage of Ukraine (2002?07) in print media in the three biggest EU Member States (United Kingdom, Germany and France).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50601 - Political science

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP408%2F11%2F2176" target="_blank" >GAP408/11/2176: Evropská unie a římskokatolická církev: "politická teologie" evropské integrace</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Common Market Studies

  • ISSN

    0021-9886

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    49

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    391-412

  • Kód UT WoS článku

    000286887400010

  • EID výsledku v databázi Scopus