Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mobilní aplikace pro sběr nových typů dat

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F48587001%3A_____%2F21%3AN0000002" target="_blank" >RIV/48587001:_____/21:N0000002 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.median.eu/cs/?page_id=33" target="_blank" >https://www.median.eu/cs/?page_id=33</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mobilní aplikace pro sběr nových typů dat

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Mobilní aplikace pro sběr nových typů dat je zaměřena na vyčítání vizuálního reklamního a mediálního obsahu z dalších frekventovaných aplikací typu: Sociálních sítí o Instagram, Facebook a další, Aplikace rozhlasových broadcasterů v ČR a SR s možným rozšířením na další regiony. Zpravodajské aplikace s ohledem na regionalitu. Aplikace je vytvořena pro prostředí operačního systému Android. Monitorovaná data jsou ukládána v zařízeních v interní SQLite databázi systému Android. Následně jsou odesílána ke zpracování na servery do datového centra společnosti MEDIAN. Výstupem měření monitorovaných aplikací jsou data v podobě sledovanostních intervalů jednotlivých aplikací jednoznačně určených počátkem aktivity (sledování) indikované zobrazením vyčítaného textu či příslušné zobrazené notifikační zprávy. Výhodou tohoto přístupu je akcent na vizibilitu reklamních objektů, která se stává častým argumentem například při měření pomocí tagovacích skriptů či cookies v on-line obsahu.

  • Název v anglickém jazyce

    The mobile application for collecting new types of data

  • Popis výsledku anglicky

    The mobile application for collecting new types of data is focused on reading visual advertising and media content from frequently used applications such as: Social networking - Instagram, Facebook and more, Application of radio broadcasters in the Czech Republic and Slovakia with possible extension to other regions. News applications with respect to regionality. The application is created for the Android OS. Monitored data is stored on devices in the internal SQLite database of the Android system. They are then sent for processing to servers in the MEDIAN data center. The output for the monitored applications is represented by data in the form of monitoring intervals of individual applications clearly determined by the beginning of the activity (monitoring) indicated by the displayed text information or displayed notification message. The advantage of this approach is the focus on the visibility of advertising objects, which becomes a common argument, for example, when measuring using tagging scripts or cookies in online content.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FW03010649" target="_blank" >FW03010649: Implementace nových typů dat do cross mediálního měření</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    aplikace adMeter - nové typy dat

  • Technické parametry

    SW ve formě „Mobilní aplikace pro sběr nových typů dat“ umožňující vyčítání informací o konzumovaném mediálním obsahu prostřednictvím aplikací v mobilních zařízeních na platformě Android. Výsledná aplikace je rozšířením aktuálně využívané aplikace pro mediální měření technologií adMeter. Zahrnutí je nezbytné pro zajištění plných vazeb v cross mediálním měření. Činnosti byly zaměřeny především na návrh a zpracování vyčítání vizuálního reklamního a mediálního obsahu z dalších frekventovaných aplikací typu: Sociálních sítí o Instagram, Youtube o Facebook, Vybrané Aplikace rozhlasových broadcasterů v ČR a SR s možným rozšířením na další regiony, Vybrané Zpravodajské aplikace, kde byly s ohledem na regionalitu Monitorovaná data jsou ukládána v zařízeních v interní SQLite databázi systému Android. Následně jsou odesílána ke zpracování na servery do datového centra společnosti MEDIAN. Výstupem měření monitorovaných aplikací jsou data v podobě sledovanostních intervalů jednotlivých aplikací jednoznačně určených počátkem aktivity (sledování) indikované zobrazením vyčítaného textu či příslušné zobrazené notifikační zprávy.

  • Ekonomické parametry

    Komerční uplatnění výsledku v praxi přispěje ke komplexnímu měření mediální konzumace. Odhadované ekonomické přínosy z pohledu počtu navýšení zakázek a s tím spojených tržeb by mohly dosahovat v případě uplatnění na tuzemském trhu dvojnásobku. Při úspěšné realizaci zakázek v zahraničí lze předpokládat další dodatečný nárůst o 50 - 80%.

  • IČO vlastníka výsledku

    48587001

  • Název vlastníka

    MEDIAN, s. r. o.