Marketingová analýza projektu automobilu osobního terénního
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49408151%3A_____%2F01%3APAOT0001" target="_blank" >RIV/49408151:_____/01:PAOT0001 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová analýza projektu automobilu osobního terénního
Popis výsledku v původním jazyce
Marketingová analýza řeší komplexní přehled o takticko-technických datech v současné době vyráběné automobilní techniky kategorie osobní terénní automobil a stanovuje optimální varianty návrhu řešení v dané oblasti vyzbrojování AČR.
Název v anglickém jazyce
Marketing analysis of cross-country passenger car project
Popis výsledku anglicky
Marketing analysis solves comprehensive survey of tactical - technical data of currently produced automotive equipment in cross-country passenger car category and determines optimal variants of solution proposal in given area of CRA armament.
Klasifikace
Druh
V<sub>x</sub> - Nezařazeno - Výzkumná zpráva obsahující utajované informace (takový výsledek lze do RIV vložit pouze v případě, že zpráva obsahuje utajované informace a pole R12 = U), nebo souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
KA - Vojenství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/OB03041100012" target="_blank" >OB03041100012: *</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
116
Místo vydání
Vyškov
Název nakladatele resp. objednatele
Ministerstvo obrany ČR
Verze
—