Vývoj, terminologie a obecné pohledy na strategické plánování a řízení (2.)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F03%3A00000109" target="_blank" >RIV/49777513:23210/03:00000109 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vývoj, terminologie a obecné pohledy na strategické plánování a řízení (2.)
Popis výsledku v původním jazyce
Vývoj, terminologie a obecné pohledy na strategické plánování a řízení. Objasnění těchto pojmů s ohledem na historický vývoj strategického managementu. Charakteristika strategického plánování a strategického řízení.
Název v anglickém jazyce
Evolution, terminology and general view on strategic planning and management (2.)
Popis výsledku anglicky
Evolution, terminology and general view on strategic planning and management. Clarifying of these constructs in relation to historical evolution of strategic management. Characterization of strategic planning and strategic management.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketingové noviny
ISSN
1213-9211
e-ISSN
—
Svazek periodika
Neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
—
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
5-8
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—