Horizontální strategie (2.) - Vztah celopodnikové a horizontální strategie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F04%3A00000215" target="_blank" >RIV/49777513:23210/04:00000215 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Horizontální strategie (2.) - Vztah celopodnikové a horizontální strategie
Popis výsledku v původním jazyce
Článek objasňuje problematiku horizontální strategie, která je v hierarchii firemních strategií u diverzifikovaných společností často neprávem opomíjena. Horizontální strategie představuje řešení vzájemných strategických vztahů obchodních jednotek (SBUs)
Název v anglickém jazyce
Horizontal Strategy 2 – Relation of Corporate and Horizontal Strategies
Popis výsledku anglicky
The article clarifies the issue of horizontal strategy that is often neglected in the hierarchy of company strategies among diversified companies. The horizontal strategy introduces options for solving interrelationships among business units and also ser
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketingové noviny
ISSN
1213-9211
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
Říjen
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
1-4
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—