Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití technologií virtuální reality a zábavního průmyslu ve výrobě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F13%3A43918434" target="_blank" >RIV/49777513:23210/13:43918434 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití technologií virtuální reality a zábavního průmyslu ve výrobě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek pojednává obecně o možnostech zachycení pohybu reálného člověka při práci, přenesení tohoto pohybu na digitální model člověka a následně jeho podrobení ergonomickým analýzám. Aby bylo možné toto vše provést, je nutné si uvědomit, jaké jsou v tétooblasti možnosti, zvolit jakými prostředky budeme pohyby člověka snímat, a dále pak v jakém softwaru provedeme ergonomické analýzy. Konkrétní případová studie pak popisuje možnosti využití snímače Kinect pro zachycení pohybů člověka a softwarového nástroje Process Simulate Human z rodiny digitálního podniku Tecnomatix, od společnosti SIEMENS PLM Industry.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of virtual reality and entertainment industries technology in manufacturing

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the general possibilities of real man at work motion capture, transfer this motion on a digital human model, and then subjecting it ergonomic analysis. In order to do all this, it is necessary to understand what are the options in this area, which means to choose how to shoot the movements of a person, and then in which software the ergonomic analysis will be perfomed. The specific case study describes the possibilities of use the Kinect sensor for human movement capturing and software tool Process Simulate Human from the family of digital factory Tecnomatix from Siemens PLM Industry.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JP - Průmyslové procesy a zpracování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů