Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Parametric study of the potential of application of high-strength steels to increasing the service fatigue life of vehicle structures

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F18%3A43953719" target="_blank" >RIV/49777513:23210/18:43953719 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://iopscience.iop.org/article/10.1088/1757-899X/461/1/012037/pdf" target="_blank" >http://iopscience.iop.org/article/10.1088/1757-899X/461/1/012037/pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1088/1757-899X/461/1/012037" target="_blank" >10.1088/1757-899X/461/1/012037</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Parametric study of the potential of application of high-strength steels to increasing the service fatigue life of vehicle structures

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper highlights the main impacts of HFMI technology on increasing the fatigue resistance and extending the fatigue life of joints and components welded from both conventional and high strength steels. Parametric calculations of the permissible stresses of a selected structural detail are performed, assuming its application in the bus construction, which is subjected to random loading in real operation.

  • Název v anglickém jazyce

    Parametric study of the potential of application of high-strength steels to increasing the service fatigue life of vehicle structures

  • Popis výsledku anglicky

    The paper highlights the main impacts of HFMI technology on increasing the fatigue resistance and extending the fatigue life of joints and components welded from both conventional and high strength steels. Parametric calculations of the permissible stresses of a selected structural detail are performed, assuming its application in the bus construction, which is subjected to random loading in real operation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20501 - Materials engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Conference Proceeding

  • ISBN

  • ISSN

    1757-8981

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1-6

  • Název nakladatele

    Institute of Physics Publishing

  • Místo vydání

    Philadelphia

  • Místo konání akce

    Plzeň, Česká republika

  • Datum konání akce

    14. 11. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku