Databáze pro správu zakázek - II.etapa
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F18%3A43954668" target="_blank" >RIV/49777513:23210/18:43954668 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Databáze pro správu zakázek - II.etapa
Popis výsledku v původním jazyce
Vyvinutá databázová aplikace s víceuživatelským přístupem slouží pro evidenci a správu objednávek nebo nabídek nástrojů. Aplikace obsahuje včetně administrátorského prostředí i prostředí pro správu zakázek – změna pořadí položek v nové zakázce podle pořadí atributů zakázky v tabulce formuláře; hledání nástroje podle různých atributů (např. materiálový typ nástroje, výrobce, atd.); součty kusů nástrojů v zakázce včetně zmetků; možnosti úpravy atributů nástroje, vytvoření duplikátu nástroje podle stávajícího nástroje včetně zachování jeho atributů a atributů týkajících se zakázky; zbarvení jednotlivých zakázek podle připravenosti ke svozu, odeslání a rozpracovanosti zakázky; filtr objednávek (Připraveno ke svozu, Odesláno, Částečně odesláno, Rozpracováno); procházení nástrojů v otevřené zakázce; poznámky o zákazníkovi; generování dodacího listu na základě šablony a generování nabídky z připravené nabídky ve stejném formátu jako dodací list; přepočtení zakázky na základě kurzu cizí měny; generování sestav na základě filtrů nástrojů, časové statistiky, neodeslané objednávky, atd. - možnost dohledat artikl dle jakéhokoliv atributu (např. filtrace dle zákazníka a prohledávání ve všech atributech všech zakázek daného zákazníka); přiřazování svozů zakázkám včetně filtrace a odznačení v případě smazání svozu; možnost editace více zakázek najednou; hledání zákazníka v objednávkách/nabídkách; aktualizace očíslování v případě smazání, nebo vložení pozic v zakázce objednávky a doplnění automatické slevy podle příznaku výrobce včetně editace slevy.
Název v anglickém jazyce
Database for order management - Stage II
Popis výsledku anglicky
The developed multi-user access database application is used to record and manage orders or offers of tools. The application includes both the administrative environment and the order management environment - changing the order of items in the new order according to the order attributes in the form table; search for tools by different attributes (eg type of tool material, manufacturer, etc.); sums of pieces of tools in the contract including scrap; editing tool attributes, creating a duplicate of tool based on an existing tool including retaining its attributes and attributes related to order; coloring of individual orders according to their readiness for delivery, dispatch and completion of the order; order filter (ready to delivery, submitted, partially Shipped, in progress); searching fo tools in an open order; customer comments; generate a delivery sheet based on a template and generate a offer from a prepared offer in the same format as the delivery note; recalculation of the order based on the foreign exchange rate; generating reports based on tool filters, time stats, undelivered orders, etc. - the ability to trace the item by any attribute (eg customer-based filtering and search in all attributes of all customer orders); Assigning delivries to orders including filtering and unmarking in case of deletion of the shipment; multiple orders can be edited at once; customer search in orders / offers; updating the numbering in the event of deletion, or inserting positions in the order and adding an automatic discount filling according to the manufacturer's index, including discount editing.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
20301 - Mechanical engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
34
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
GUHRING s.r.o.
Verze
—