Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití virtuální reality při přípravě budoucích učitelů geografie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F20%3A43958720" target="_blank" >RIV/49777513:23210/20:43958720 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/49777513:23420/20:43958720

  • Výsledek na webu

    <a href="http://hdl.handle.net/11025/39637" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11025/39637</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití virtuální reality při přípravě budoucích učitelů geografie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Virtuální realita se dnes stává běžnou součástí našich životů a její využití je značně široké. Užitek najde i ve vzdělávání, například využívání aplikace Google Expeditions na základních školách. tento článek pojednává o aplikaci virtuální reality v univerzitním prostředí, konkrétně při přípravě budoucích učitelů. ti v prostředí virtuální reality mohou zdokonalovat své dovednosti v tzv. virtuální třídě, která se dle dosavadních výsledků jeví jako vhodný doplněk praxí ve školách, jejich reflexí a výuky oborových didaktik.

  • Název v anglickém jazyce

    Using virtual reality in geography teachers’ training

  • Popis výsledku anglicky

    Virtual reality (VR) is becoming part of everyday life and its utilization is quite wide. It can be useful also in education, e.g. see using Google Expeditions app at elementary schools. This paper deals with the use of VR at universities particularly during the teachers’ training. Future teachers may develop their teaching or speaking skills in a virtual class-room. According to the results of our pilot study, this teaching simulator can be successfully used as one of the possibilities of pedagogical training together with real life practice at school.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Geografické rozhledy

  • ISSN

    1210-3004

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    29

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    24-27

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus