Strategie řízení bezdrátové nabíjecí stanice elektromobilů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F20%3A43958828" target="_blank" >RIV/49777513:23210/20:43958828 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/49777513:23220/20:43958828
Výsledek na webu
<a href="http://partnerstvi.fel.zcu.cz/vysledky/" target="_blank" >http://partnerstvi.fel.zcu.cz/vysledky/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategie řízení bezdrátové nabíjecí stanice elektromobilů
Popis výsledku v původním jazyce
Tato výzkumná zpráva se zabývá návrhem a implementací řídících algoritmů pro bezdrátovou nabíjecí stanici elektromobilů. Popisované řízení je řešeno jako komplexní řetězec zahrnující zdroj a připojení k distribuční síti, samotný bezdrátový přenos výkonu a nabíjení baterie elektromobilu ve spolupráci s battery-managementem. Teoretický návrh je podpořen simulacemi v prostřední Matab-simulink a ověřen implementací v 5kW prototypu systému WPT. Hlavní cílené parametry jsou zajištění napětí a proudu na nabíjeném akumulátoru, udržení optimálních podmínek pro bezdrátový přenos výkonu a zajištění kvalitního odběru energie z distribuční sítě, tj. dosažení maximální možné účinnosti nabíjecí stanice a kvality nabíjení baterie.
Název v anglickém jazyce
Control Strategy for Wireless Charging Stations of Electric-Vehicles
Popis výsledku anglicky
This research report deals with wireless charging station for electric vehicles control algorithms design and implementation. Described control is comprehensively solved including power grid connection and power source, wireless power transfer itself and battery charging with battery management cooperation. The theoretical design is supported by simulations in Matlab-Simulink and verified by implementation in 5kW wireless power transfer prototype. Main targets are: ensuring voltage and current for battery charging, maintaining optimal conditions for wireless power transmission and ensuring high-quality power consumption from the power network. That is, achieving the maximum possible charging station efficiency and battery charging quality.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20201 - Electrical and electronic engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EF18_069%2F0009855" target="_blank" >EF18_069/0009855: Elektrotechnické technologie s vysokým podílem vestavěné inteligence</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů