Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vývoj aplikace pro posouzení schopností a dovedností a odborné vzdělávání pracovníků v oblasti retailu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23210%2F21%3A43963831" target="_blank" >RIV/49777513:23210/21:43963831 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vývoj aplikace pro posouzení schopností a dovedností a odborné vzdělávání pracovníků v oblasti retailu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Účelem projektu je vývoj softwarového nástroje za účelem odborného vzdělávání zaměstnanců v oblasti retailu. Celý tento projekt bude vytvořen ve 3D prostředí, které napomůže věrohodnosti celého procesu. Uživatel bude zaškolen z hlediska správného zařazení produktů do regálů, doplňování rychle se kazícího zboží dle systému FIFO (First In, First Out), správného výběru popisných a cenových štítků a práce na pokladně. Jedním ze zásadních rysů bude prvek gamifikace celého procesu.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of an application for the assessment of abilities and skills and professional training of employees in the field of retail

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of the project is the development of a software for employee training in the field of retail. This project will be created in a 3D environment, which will help the credibility of the whole process. The user will be trained in activities such as correct placement of products on the shelves, replenishment of perishable goods according to the FIFO system (First In, First Out), the correct selection of descriptive and price labels and cashier work. One of the key features will be the element of gamification of the whole process.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    54

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    XR Institute s.r.o. (dříve CIE consulting, s.r.o.)

  • Verze