Simulace vybraných jevů hlavního pohonu trolejbusu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F03%3A00000052" target="_blank" >RIV/49777513:23220/03:00000052 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Simulace vybraných jevů hlavního pohonu trolejbusu
Popis výsledku v původním jazyce
Ve zprávě jsou simulovány jevy, související s přechodem pohonu trolejbusu do brzdného režimu. Základním problémem těchto přechodů je rychlé nabuzení motoru následující po zvýšení napětí kondenzátoru střídače 400 - 800 V.
Název v anglickém jazyce
Simulation of selected phenomena of the main drive of a trolleybus
Popis výsledku anglicky
In the report are simulated phenomena connected with transferring the drive into braking state. The basic problem of these transfers is fast excitation of the motor, that fellows the increasing condenser voltage 400 – 800 V.
Klasifikace
Druh
V<sub>x</sub> - Nezařazeno - Výzkumná zpráva obsahující utajované informace (takový výsledek lze do RIV vložit pouze v případě, že zpráva obsahuje utajované informace a pole R12 = U), nebo souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA102%2F02%2F1355" target="_blank" >GA102/02/1355: Výzkum systémů výkonové elektroniky se zmenšenou interferencí</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
31
Místo vydání
Plzeň
Název nakladatele resp. objednatele
Západočeská univerzita
Verze
—