Pohon se spínaným reluktančním motorem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F03%3A00000055" target="_blank" >RIV/49777513:23220/03:00000055 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pohon se spínaným reluktančním motorem
Popis výsledku v původním jazyce
Disertační práce se zabývá problematikou pohonu se spínaným reluktančním motorem (SRM). Text je rozdělen do několika částí. Úvod je věnován základním znalostem o spínacích reluktančních motorech. Následující kapitola popisuje problematiku napájecího měniče pro SRM, včetně návrhu a sestavení a oživení vybraného typu zapojení měniče. Další kapitola se zabývá měřením neznámých parametrů SRM. Poté se práce zabývá možným způsobem zpracování výsledků měření, které jsou užity pro vlastní návrh matematického modelu konkrétního pohonu. Závěr a těžiště disertační práce pak využívá veškeré získané znalosti a uvádí výsledky simulací celého pohonu se SRM včetně návrhu a verifikace regulačních struktur. Uvedeny jsou též výsledky simulací v porovnání s měřením na skutečném pohonu. V přílohách jsou pak zachyceny některé další rozšiřují informace k celé práci.
Název v anglickém jazyce
Drive with the Switched Reluctance Motor
Popis výsledku anglicky
The Ph.D. thesis deals with the problems of the drive with switch reluctance motor (SRM). The thesis is divided into several parts. The chapter one resumed basic knowledge about switch reluctance motors. The parameters and properties of cohered devices are also described, so as the physical model of the SRM can be proposed. The second chapter describes the power supply converter for SRM, there is also included the proposal and realization of concrete chosen converter. The next chapter deals with the measurement of the unknown parameters of SRM. In the fourth chapter, the results of the measurements are used to propose the mathematical model of the chosen drive, various approximations and analysis of the measured data are used. The last chapter sum marizes new knowledge and presents simulation of the whole drive with SRM included the proposal and verification of the regulation circuit’s structure. The results of the simulations and measurements on the real drive are presented.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Počet stran knihy
88
Název nakladatele
Neuveden
Místo vydání
Plzeň
Kód UT WoS knihy
—