Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Akumulace energie v systémech městské hromadné dopravy : úvodní studie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F08%3A00501231" target="_blank" >RIV/49777513:23220/08:00501231 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Akumulace energie v systémech městské hromadné dopravy : úvodní studie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V této výzkumné zprávě je provedeno posouzení možností akumulace elektrické energie v systémech městské hromadné dopravy PmDP. Pomocí vyvinutého simulačního programu je spočtena teoretická energetická bilance daného typu trakčního vozidla na vybraném napájecím úseku. Na základě spočtené energetické bilance je navržen postup (metodika) dimenzování systému akumulace energie se superkondenzátory. Výpočet je v první fázi realizován pro samostatné vozidlo. Teoretické úvahy o stacionárním systému akumulace energie v analyzovaném napájecím úseku jsou uvedeny zjednodušeně. Návrh a dimenzování stacionárního systému akumulace energie musí nutně vycházet z měření na vybraném úseku a nelze zodpovědně provést pouze na základě simulací. Výkonový obvod a metodika dimenzování systému akumulace energie je shodná pro mobilní systém na vozidle i pro systém stacionární.

  • Název v anglickém jazyce

    Energy storage system for public transportation : basis study

  • Popis výsledku anglicky

    This research paper deals with possibility of the energy storage system for the light rail vehicles of Pilsen public transportation. The kinetic energy is accumulated into the supercapacitor during vehicle braking. This energy can be used to acceleratingagain. It is important to energy saving in the vehicles, which accelerate very often (for example city transport vehicles).

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů