Trakční pohon se synchronním motorem. Optimální algoritmy řízení a regulace trakčního pohonu s PMSM
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F08%3A00501360" target="_blank" >RIV/49777513:23220/08:00501360 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Trakční pohon se synchronním motorem. Optimální algoritmy řízení a regulace trakčního pohonu s PMSM
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládaná výzkumná zpráva popisuje algoritmy řízení a regulace vhodné pro trakční pohon se synchronním motorem s povrchovými permanentními magnety na rotoru. Popisované algoritmy jsou optimalizovány na základě výsledků primárních testů provedených na prototypu pohonu tramvaje Škoda 15T (ForCity).
Název v anglickém jazyce
Traction drive with synchronous machine: Optimal control of traction drive with PMSM
Popis výsledku anglicky
This research report describes optimal control strategy for traction drive with permanent magnet synchronous machine with surface magnets on the rotor. Presented control respects experiences obtained during first tests of a prototype of drive of tram ŠKODA 15T (ForCity).
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FT-TA5%2F084" target="_blank" >FT-TA5/084: *Pohonné systémy se synchronními motory s permanentními magnety</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů