Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Fyzikální a matematický model trakčního pohonu s uspořádáním: Vysokonapěťový maticový měnič - středofrekvenční transformátor-motorový měnič

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23220%2F10%3A00504775" target="_blank" >RIV/49777513:23220/10:00504775 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Fyzikální a matematický model trakčního pohonu s uspořádáním: Vysokonapěťový maticový měnič - středofrekvenční transformátor-motorový měnič

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje speciální trakčního pohon vozidla (napájeného ze střídavé troleje), kde je požadavek na minimální hmotnost trakčního transformátoru. Tento pohon se skládá ze speciálního vysokonapěťového měniče, jednofázového středofrekvenčního transformátoru a měniče pro napájení trakčních motorů. V příspěvku je nejen teoretický úvod do této problematiky (motivace k tomuto použití tohoto upořádání, porovnání s současným stavem) a ekonomické aspekty tohoto řešení ale především je zde ukázána jedna konkrétní varianta-a to varianta, kde se jako vysokonapěťový měnič předpokládátra použít několik sériově řazených jednofázových maticových měničů. K této variantě jsou zde popsány kromě základních charakteristik i výsledky dosažené jednak simulací pomocí matematického modelu, tak i průběhy naměřené na fyzikálním modelu tohoto pohonu.

  • Název v anglickém jazyce

    The physical and mathematical model of the electrical drive for traction application with the high-voltage matrix converter-middle frequency transformer-motor converter

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes the special electrical drive for traction vehicles (which are supplied from AC-trolley), where the request for the minimization of the mass need the special structure of this drive,. This drive consist of the special one phase high-voltage matrix converter, one phase middle frequency transformer and motor converter.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA102%2F09%2F1164" target="_blank" >GA102/09/1164: Interakce výkonových polovodičových měničů s okolím</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů